Though life is complicated, only what you make it to be

But I'm back reincarnated, incarcerated Blast me but they didn't finish, (buck buck buck buck buck) That get down for theirs Now I'm back, my adversaries been reduced to tears

From player to player the game's tight, the feeling's mutual Now it's on and it's on because I said so

Spittin at adversaries envious and after me I won't deny it, I'm a straight ridah Hopin you listen I catch you payin attention Cause I know they coming for me, I been hesitant to reappear, been away for years To my ambitions as a ridah, I won't deny it, I'm a straight ridah

I won't deny it, I'm a straight ridah / Got the police bustin at me

That's why they tried to set me up

[singing] I won't deny it, I'ma straight ridah Prueba mi acero,escupiendo a los adversarios que son envidiosos a mis espaldas.Prefiero morir antes de que me cojany me vean sangrar.Mamá, ven a rescatarme, estoy teniendo pensamientos suicidas.Soy inocente, habrá balas volando durante el juicio,jodido, cumpliendo condena.

And all the cowards that was down widdit Fuck doing jail time, better day, sacrificing Blast me, but they didn't finish, (buck buck buck buck buck) Niggaz'll feel the fire of my mother's corrupted seed

I been hesitant to reappear, been away for years 13 Comments; 0 Tags [1] - [2Pac singing in background 2X] I won't deny it, I'm a straight ridah You don't wanna fuck with me Got the police bustin at me But they can't do nuttin to a G (Let's get ready to ruuumbllle!!) Won't get a chance to do me like they did my nigga Tyson You don't wanna fuck with me Letra de Only God Can Judge Me (en español), Los vídeos de música más compartidos de Internet.

I won't deny it, I'm a straight ridah..

So many battlefield scars while driven in plush cars At the time I contemplate the way that God made it Peep it.. it was my only wish to rise

Uhh, and my ambitions as a ridah to catch her

I'm ready to die right here tonight, and motherfuck they life (yeah nigga!) To catch her while she hot and horny go up inside her Got the police bustin' at me, What really go on in the mind of a nigga

(I won't deny it, I'ma straight ridah) Uhh, yeah, and now ya got me right beside ya Was born rough and rugged, addressing the mass public My murderous lyrics equipped with spirits of the Thugs before me

Let's get ready to rumble, Peep it, it was my only wish to rise I'ma rhyme though, clown hoes like it's mandatory

[¡¡¡Listos para el combate!!! Stay on your grind nigga But I'm back reincarnated, incarcerated I won't deny it, I'm a straight ridah You don't wanna fuck with me Got the police bustin at me But they can't do nuttin to a G (Let's Make sure your selection Uh, and my ambitions as a ridah

Didn't diminish my powers

For money I'll have these motherfuckers buried From player to player, the game's tight, the feeling's mutual This life as a rap star is nothin without heart

[Chorus 2.5X]. To my amibitions as a ridah

Now it's yo' nigga right beside ya What really go on in the mind of a nigga

Tambourine Man’; June 21, 1965, Lyricapsule: Nirvana Drop ‘Bleach’; June 15, 1989, Lyricapsule: Derek and the Dominos’ First Gig; June 14, 1970, Runnin' (Dying to Live) [Instrumental Version].
Competition got me ripped on that bullshit they stressing Equipped with money in a Benz cause, bitch, I'm barely broke From hustlin and prayers, to breakin motherfuckers to pay-up

I'm on a meal-ticket mission, want a mil', so I'm wishin [Tupac] 2Pac no está entre los 500 artistas más apoyados y visitados de esta semana, su mejor puesto ha sido el 334º en noviembre de 2009. That's what they screamin as they drill me, but I'm hard to kill My attitude was "fuck it" cause motherfuckers love it (Shoot!) I'd rather die before they capture me, watch me bleed These niggaz is jealous cause deep in they heart they wanna be me These niggas is jealous, Cause deep in they heart they wanna be me Now you know how we do it like a G Can't trust a bitch in the business so I got with Death Row Got the police bustin at me I won't deny it, I'm a straight ridah You don't wanna fuck with me Got the police bustin' at me

Let them other brothers try, at least you tried for it

Chistes de música, frases, beneficios de la música... Puntúa a diferentes cantantes y grupos para establecer sus índices de popularidad, Trivial de música y juegos de fotos distorsionadas y borrosas de artistas, Elige al artista que más te guste para determinar quién es el mejor de todos, Clasificación de los socios y socias que más colaboran en la página. Question my methods to switch up speeds, sure as some bitches bleeds Gettin much mail in jail, niggaz tellin me to kill it A hoo-ridah when I put the shit inside Can't trust a bitch in the bidness so I got with Death Row Got the police bustin at me

Hoping you listen, I catch you paying attention You pick the way you leave, Fuck peace and the police, my ambitions as a ridah, Equipped with spirits of the thugs before me

So open fire, I see you kill me (that's all you niggaz got?) Knowin when I get out, they gon' feel it

Just remind ya, my history'll prove authentic Note: When you embed the widget in your site, it will match your site's styles (CSS). Ayuda | * Agradecemos a clyde: searching 4 b por haber añadido la letra 'Ambitionz Az A Ridah en español' de 2Pac.

Cannot annotate a non-flat selection. So open fire, I see you kill me, witness my steel, Spitting at adversaries, envious and after me, I'd rather die before they capture me, watch me bleed

Was born rough and rugged, addressin the mad public But they can't do nothing to a G

starts and ends within the same node. (Estribillo:), No lo negaré, soy auténtico vividor, No quieres joder conmigo, tengo a la policía en los talones, pero no pueden hacerle nada a un gángster. Tupac Shakur; Ambitionz Az A Ridah Lyrics Tupac Shakur – Ambitionz Az A Ridah.

Sure as some bitches bleed

Ambitionz Az A Ridah Letra en Español: Canción: Ambiciones como un vividor, Artista: 2pac. Mis adversarios han quedado reducidos a lágrimas.Cuestionan mis métodos estropeando estos,mostrando a algunas zor*** sangrandolos negros se sienten bien.Mi madre me ha corrompido,me dispararon pero no lo terminaron,no disminuyeron mis poderes.Por eso he vuelto,para ser una p*** amenaza.Son unos cobardes,es por eso que probablemente me atacaran ellos,tenía putos negros cabrones en mi propio equipo,por eso es que seguramente me "despacharon" ellos.Pero he vuelto reencarnado, encarcelado,y a la vez he tomado el camino perfecto hacia Diosbendiciéndolo con rimas, es algo legendario,un mercenario musical por dinero.Tenía a estos hijoputas enterrados.Recibiendo cantidad de correo en prisión,negros diciéndome que abandone no hay ninguno,cuando salga van a lamentarlo.Observa al más real.Y ahora, ¿con quién estaba cuando aquella mie***?llorarán por toda vuestra gente cuando le encuentren.Sólo le recuerdo que mi historia se demostrará con esto,la venganza sobre esos negros que me la jugarony todos los cobardes que estaban de acuerdo.Y es tu negro justo a tu lado,esperando que hayas oído y atendidoa mis Ambiciones de Vividor.

But Thug niggaz be on point and game tight (yeah) You don't wanna fuck with me Equipped with money and a Benz, cause bitch I'm barely broke

To my ambitions as a ridah Let them other brothers try, at least you tried for it When it's time to die to be a man you pick the way you leave But thug niggas be on point and game tight, Me, Syke and Bogart strapped up the same night

Started plottin and plannin on schemes, to come and trick us

HOT SONG: 21 Savage x Metro Boomin - "My Dawg​" - LYRICS, NEW SONG: Rod Wave - POP SMOKE - "MOOD SWINGS" ft. Lil Tjay - LYRICS. When it's time to ride, I was the first off this side, give me the 9 [singing] Got the police bustin at me

But they can't do nuttin to a G

That's why they tried to set me up Contacto | Política de Privacidad | Política de Cookies, Las letras disponibles tienen propósitos meramente educativos.

Knowing when I get out, they gon' feel it I'm innocent, so there'll be bullets flyin when I'm caught Then I spit some game in her ear, "Go to the tele hoe"

(Let's get ready to ruuumbllle!!)

Police bustin at me
]Mis ambiciones de vividorMis ambiciones de vividor[Dinero Antes que Putas]Muchas cicatrices de guerramientras conduzco coches lujosos,la vida de una estrella de rapno es nada sin Dios.Nací rudo y aguerridoencaminado a ser hombre públicomi actitud era 'que le jodan'a los hijos de p*** les encanta.Para ser un soldadose ha de mantener la compostura con facilidad,no te lo busques complicado,sólo al hacer el ritmo.Y mis ambiciones de vividorte atrapan cuando está caliente y mojada.Me meto dentro de ella,después le hago unos juegos y al finalla p*** se va a la tele.¿Que gastaste qué dinero en un Mercedes?...porque estoy casi arruinado, zo***.Estoy fumando hierba tope guapa sintiéndome decisivo.De jugador a jugador el juego es estricto, los sentimientos son mutuos,desde trapichear con amigoshasta exprimir a los hijos de p*** para que paguen.No tengo tiempo para estas pu***,han vendido a un jugador.Hay una misión vital en busca mía,así que espero que la competencia me haga ricocon esa mie*** que incitaron.Voy a por esos payasos putones, como está mandado.No busques gloria, negro de mie***, has empezado el juegoy ahora está en marcha y lo está porque yo lo dije,en el negocio no se puede confiar en una p***, así que entré con DeathRowAhora estas zor*** hambrientas de dinero son sospechosas,empezaron a pensar y trazar planespara venir y cogernos.Pero los negros rudos están en su puesto y controlando el juego. Copyright: Writer(s): Tupac Amaru Shakur, Delmar Drew Arnaud Lyrics Terms of Use.

Lace em with lyrics that's legendary, musical mercenary

Last.fm Music | Copyright © 2020 CBS Interactive Inc. / All rights reserved. I been getting much mail in jail, niggas telling me to kill it When it's time to die, to be a man I'm smokin bomb-ass weed feelin crucial Started plotting and planning on schemes to come and trick us

My ambitions as a ridah! Niggas'll feel the fire of my mother's corrupted seed Now I'm back my adversaries been reduced to tears I'm innocent, so there'll be bullets flying when I'm caught For money, I'll have these motherfuckers buried (I been) To be a soldier, must maintain composure at ease Competition got me ripped, on that bullshit they stressin (boo-yaa!) Got the police bustin' at me

While she hot, and horny, go up inside her To be a soldier, must maintain composure at ease

Habrá días mejores, sacrificio.No les daré oportunidad de que me la jueguen como a mi negro Ty [Tyson]Sé rudo de por vida y, si tienes la razón, entonces negro muere por ello.Y esos otros negros que lo intentan, al menos lo intentásteis.Cuando llega la hora de morir,sé un hombre y elige la forma de marcharte,que te jodan a tí y a la policía,mis Ambiciones de Vividor. Now it's on and it's on because I said so

Revenge on them niggas that played me Canción: Ambiciones como un vividorArtista: 2pac. My ambitions as a ridah! I got no time for these bitches cause these hoes try to play us, I'm on a meal ticket mission, want a mill, so I'm wishing

Monreale Cathedral Opening Hours, Wyatt Cenac Net Worth, What Is Faithfulness In The Bible, Bonnie Mayall, 1997 North Carolina Basketball Roster, Beauty Shop Full Movie 123movies, Champions League Tickets, My Fanduel Lineup, Gustavo Escobar Age, Morphettville Football Club Address, A Good Year Watch Online, Watch Thrashin' Full Movie, Anchorman 2 Fight Scene, Fubotv Tnt, How To Empty Cart Walmart Grocery, Family Wedding Meaning, Gina G Just A Little Bit Lyrics, What Is A Relationship All About, Seven Cats Inn Gwent, Sturt 1969 Premiership Team, Spider-man: Homecoming Google Drive, Little Forest Review, The Funny Dance Show Episode 1, Envy Meaning In Tamil, Chris Cuthbert Related To Elisha, Cynthia Zamperini Garris Wikipedia, Ricoh Usa Phone Number, Tecia Torres Next Fight, Snooker World Championship 2020 Draw, R6 Kanal Callouts, Jacques Brunel, Humboldt's Gift Reviews, Hudson's Bay Company, Funny Synonyms For Birthday, The Passion Of The Christ - Watch Online, Who Sings All I Need Is The Air That I Breathe And To Love You, I Hate Working Reddit, Was Joey Garza Real, Fernando Tatis Jr Contract Extension, A Mother's Story Introduction, Adam Mckay Parkinson's, How Did John Locke Die In 1704, Villarreal Vs Barcelona 2019, University Of Northern Colorado Baseball Division, Wale Don't Hold Your Applause, Eagles Soccer Camp, Revolver Movie Explained, Best High Maintenance Episodes, What Are The 7 Types Of Crystals, Kym Whitley Net Worth, Zoe Boyle Married, Cul De Sac Roma, Reed Parts, Angela Lewis Wikipedia, Colin Smith, What Is The Meaning Of Mea Maxima Culpa, How To Train Your Dragon 2 Mp4, Out Stealing Horses Watch Online, Hunger Strike, Issa Full Form In Bank, 23 Paces To Baker Street Blu-ray, Twitter Widget (android), Burberry Us, Angela Deem Net Worth 2020, Stolen Babies Mascot, International Fight League Fighters, Battle Of Warsaw 1920 English Subtitles, Funkadelic Think It Ain't Illegal Yet, Guess Who's Back Black Clover, Rooftop Pool - Naples, Eddie Cameron, Who Sings All I Need Is The Air That I Breathe And To Love You, Necronomicon 1993 Streaming, Liverpool V Leeds 1997, The Ernie Kovacs Collection, Manu Bennett Wife, Budgie Smugglers Gif, Andy Ruiz Instagram, Ecu Football 2013, Black Christmas (2006) (blu-ray), James Cannon Jr, Vince Staples - Big Fish Lyrics, Was Robert Kincaid A Real Person, Kayla Harrison Bench Press, Western Football Conference, Sky Cinema Action Tv Guide, Watch Resident Evil: Damnation, How Long Do Lovebirds Sleep, Gimme Some Water Songfacts, Your Honor Release Date,